Takziah untuk Pakcik saya

in , by Nadia Johari, 17:06:00
haii assalammualaikum dan selamat malam..
entry yang miszrockers nak post ni citer yang menyedihkan..
hari isnin aritu bersamaan 10hb september 2012 adalah tarikh pakcik miszrockers meninggal dunia..saya dapat melihat arwah buat kali terakhir..arwah sudah lama mengidap penyakit strok..mase raya pertama miszrockers dapat melihat aewah diam sahaja..mungkin terlalu pent..selps tu dalam beberapa minggu arwah dimasukkan ke hospital..kemudian arwah dibawa pulang..bbrp hari kemudian arwah dimasukkn hospital semula dan arwah dalam keadaan kronik..pd hari isnin arwah di bawa pulang kerana arwah semkin nazak..
saya dapat melihat arwah menghembuskan nafs terakhir dikelilingi keluarga arwah, dan sedara mara saya yang lain..arwah seorng yang tegas..bab2 sembahyang die mmg tegas..
semoga arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman..

mari kitasama sedekahkan  Al-Fatihah
kepada arwah..
(arwah yang memegang ank buah saya berbaju ijau itu..arwah mmg tidak gemar mengambil gmbar)





SHARE 0 comments

Add your comment

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2