PAYUDARA MELETUP AKIBAT DIGIGIT NYAMUK

in , by Nadia Johari, 16:42:00
hai assalammualaikum..


setau nad gigitan nyamuk hanya boleh membawa penyakit gatal2, dengki, demam chikungunya, penyakit kuning, malaria, demam berdarah, dan lain-lainnya...korang percaya ke gigitan nyamuk leh menyebabkan payudara meletup..? ini yang terjadi kepada seorang wanita di Birmingham iaitu Sarah Wall, di mana payudaranyer telah meletup akibat gigitan nyamuk..korang nak tau sebb ape...sebab payudara die bukn yang asli..Sarah mempunyai dua payudara implan yang dipasangnya selepas menjalani pembedahan mastektomi (pengangkatan payudara) pasca digerogoti kanser payudara..Srah kembali normal dengan adanyer payudara baru namun bertukar tragedi apabila digigit nyamuk..nak tau lebih lanjut..KLIK SINI

hati2 dengan gigitan nyamuk..gunela Ridsect tuk membunuhnyer..hehe..tapi kalu gigitan suami..errrr...hahhaha..sengal la nad ni..tuk yang berkahwin je phm..lalalalla

SHARE 12 comments

Add your comment

  1. mula2 bca terkejut jgak hehe . kesian dea :)

    ReplyDelete
  2. Kelakar pulak rasa bla bce tajuk tu....

    ReplyDelete
  3. Ayat last tu aku tak tahan nak ketawa....hahhahahahhaha
    No komen..kikiki

    ReplyDelete
  4. aku tak paham mende ni.. belum cukup syarat nak cakap.. hahaha :)

    ReplyDelete
  5. Ore pernah tengok video... gara2 inginkan payudara besar akhirnya meletup sbb suhu lau tak silap... hehee...

    ReplyDelete
  6. kalau kena gigit suami...apa yag meletop...? hahaha

    ReplyDelete
  7. Benda kalu bukan aslini adajelah mslhnya

    ReplyDelete
  8. hahaha..lucula bc komen korg sume..hehehe..

    si pencinta setia..yeke..bhy tul..

    nurul..tau xpe..baik asli wlupun x cntik..ehhe

    ReplyDelete
  9. didey..hehe..jgn sesekali ubah ye..hehe

    ReplyDelete
  10. Saya sangat bersyukur kepada Ibu Iskandar Lestari karena telah memberi saya pinjaman sebesar Rp700.000.000,00 saya telah berhutang selama bertahun-tahun sehingga saya mencari pinjaman dengan sejarah kredit nol dan saya telah ke banyak rumah keuangan untuk meminta bantuan namun semua menolak saya karena rasio hutang saya yang tinggi dan sejarah kredit rendah yang saya cari di internet dan tidak pernah menyerah saya membaca dan belajar tentang ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM di salah satu blog saya menghubungi Mrs Iskandar Lestari konsultan kredit via email:(iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com) dengan keyakinan bahwa pinjaman saya diberikan pada awal tahun 2017 dan harapan datang lagi, kemudian saya menyadari bahwa tidak semua perusahaan pinjaman di blog benar-benar palsu karena semua hautang finansial saya telah diselesaikan, sekarang saya memiliki nilai yang sangat besar dan usaha bisnis yang patut ditiru, saya tidak dapat mempertahankan ini untuk diri saya jadi saya harus memulai dengan membagikan kesaksian perubahan hidup ini yang dapat Anda hubungi Ibu Iskandar via email: (iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com)atau melalui dia BBM INVITE:{D8980E0B} facebook (www.facebook.com/iskandar.lesteri.7)
    Website: (iskandarlestari.wordpress.com)

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2