hai assalammualaikum

Senaman Ibu Dan Anak - Takde anak lagi, tapi boleh dipraktikkan untuk masa akan datang..hehee..Sekarang buat dekat anak buah pun okeyy kan..hehee..Senaman itu penting  untuk kesihatan tubuh badan kita, kalau tak bersenam badan akan cepat lemau dan sakit-sakit kan. Bila dah meningkat dewasa, mesti makin malas nak bersenam..lagi-lagi kalau dah jadi, mak,ibu,ummi ni..hehee..yela dah jaga anak lagi, nak buat kerja rumah lagi..semua tu dah penat..dah di kira bersenam katanya..tapi takde regang-regang otot pun sangat..Tengokla ibu-ibu yang tak bersenam, badan naik dan cepat letih.

Hah kat sini nad nak kongsikan sedikit senaman untuk ibu, bukan sorang je, dengan anak sekali. Hah banyak la ibu-ibu dapat luangkan masa dengan anak-anak kan...ehhee.. Senaman yang ringkas dan mengenjoykan untuk para ibu dan anak...hehhhee..

letakkan anak dekat atas kaki, jaga-jaga , jangan sampai jatuh..hehehe..ibu baring lepas tu bangun..baring dan bangun

Yang ni exercise kaki ke depan..biar otot kaki tu kuat..


Jom tengok full video..hehehe..

Takde alasan lagi kata tiada masa senaman ok..hehee..cuba jangan tak cuba

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

10 comments so far,Add yours

  1. haha..klakar & cute.. enjoy lak baby tu..

    ReplyDelete
  2. Thanks sis, bagi info ni. Baru lepas bepantang ni, lepas ni boleh lah wat dengan baby ;)

    ReplyDelete
  3. nak senaman macam mana lagi kak nad oi gemok pon takdak

    ReplyDelete
  4. Bagus bila baby suka dan gembira.akan aktifkan sel otak mereka.

    ReplyDelete
  5. dengan anak?

    uncle sorang pon tak larat!!

    haha

    ReplyDelete
  6. dasat ar..dengan anak pun dia boleh buat..

    ReplyDelete
  7. suka tgk baby tu dok ketawa jer ... senaman tu mmg ptg . klu tak larat , buat gerkan yg tak perlu tenaga ...

    ReplyDelete
  8. Wahhh..mcm menarik jer..bolehla praktikkan nanti.

    tq for sharing

    jmput dtg blog

    www.bidadarigojes.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Da baby blh la buat mcm ni hihi

    ReplyDelete