hai assalammualaikum

Bila Seorang Pemain Malaysia Mirip Seorang Blogger -Tamat sudah perlawanan antara Malaysia dan Vietnam. Nad memang jarang layan bola tapi disebabkan jejaka mafia, nad pun sekarang dah terjebak..hahaa..Malam ni perlawanan semi final antara Malaysia dan Vietnam yang dibuat di Stadium Shah Alam. Habis semua tiket dijual. Semangat orang Malaysia menyokong pasukan Malaysia. nad tengok dekat rumah jele..hhhee..layan TV9 tadi..

Masa pertama , Malaysia menjaringkan gol yang pertama. Semua bersorak kegembiraan, tapi Vietnam pun masuk gol jugak. Jadi masa tu nak tengok pun dah tak semangat ..Permainan tadi memang dasyat..banyak main tolak-tolak..Pemain Vietnam pun lincah dan tangkas.. . Tapi tiap kali Malaysia dekat pintu gol Vietnam, masa tu tengok..bila tak gol..haishh..tak tengok pulak..hahaha..Masa kedua pulak, Vietnam golkan satu lagi gol.. kemenagan berpihak kepada Vietnam..takpela..Malaysia dah buat yang terbaik.ape-ape pun tahniah Malaysia.. Keputusan korang dah tau kan.. Malaysia 1 Vietnam 2.

Bila nad tengok seorang pemain Malaysia ni mirip seorang blogger..hahaa..Pemain Malaysia Safee Sali. Kalau dari jauh la mirip blogger ni..hahhaa..kalau dekat Safee sali lagi hensem..kihkihkih.. NAk tau siapa blogger tu..korang klik SINI.. hahhaa..pe pendapat korang...sama ke idak..


Nama penuh Mohd Safee bin Mohd Sali
Tarikh lahir 28 Januari 1984 (30 tahun)
Tempat lahir Kajang, Selangor, Malaysia
Tinggi 1.71 m (5 ka 7516 in)
Posisi permainan Penyerang

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

5 comments so far,Add yours

  1. assalamualaikum nad...frust bila tengok games semlm...:)

    ReplyDelete
  2. hoiii.. aku lgi ensem dari safee laa.. aku bako umah kau kang hahaha..

    ReplyDelete
  3. betul la hampir sama..nanti next game suruh feroz plak pergi main ganti safee..hahaha

    ReplyDelete