hai assalammualaikum

Empat Cara Saidina Umar Mendidik Anak - Anak ibarat selimut putih dan kita lah yang mencorakkannya. Salah corak, jadi tak elok la anak tu..setiap anak berbeza perangai. Lain umur lain perangainya..Masa kecik boleh lagi kita kawal, bila dah besar, diaorang dah ada penikiran sendiri, kita nak bentuk pun susah..jadi nad nak kongsikan bagaimana Saidina Umar Mendidik anak mengikut umur..untuk peringatan bersama..nad pun dah ada anak..kene belajar ni..huhuhu

Meh tengok..




Ni doa untuk anak..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. InSyaaAllah mudahan anak2 kita jd anak yg soleh serta solehah. Aminn

    ReplyDelete
  2. Nampak macam kejam tapi sebenarnya ianya perlu dilakukan dengan kasih sayang..

    ReplyDelete