hai assalammualaikum

Baby Fariza Suka Benda Manis - Nad perasan Fariza kalau makan campur benda manis macam pisang, apple dan kurma laju je dia makan. Takda buat muka berkerut pun. Tapi kalau takde benda manis ni, muka dianak senget-senget..hahaha..lepas tu terus pergi main benda lain..haishh budak ni..pandai memilih dah..


Jadi nad terpaksalah bubuh dalam makanan dia, bubuh benda manis..Kalau nak buat bubur campur ayam pun kena letak kurma atau epal bagi manis. Hah masa tu, nasi tu cepat je habis..



Berselera dia kalau makanan tu dia suka. Takyah dipanggil, dia datang sendiri. Dia yang kejar kita..hahaha..

Harini dia makan bubur dengan kurma dan pisang. Nad pun tak pernah makan macam ni..hahaha..Tapi tengok anak makan bulan puasa ni, makanan dia pun nampak menyelerakan..dugaan betul...hahaha..


Alhamdulillah..kenyang..lepas tu mandikan dia dan susu badan. Dan tido..hehhe..tu la keje dia..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

4 comments so far,Add yours

  1. baby fariza boleh geng ngn kite ni..suka makan manis..hihi

    ReplyDelete
  2. Tembamnya baby nad..x pela jnji mknan tu brkhasiat

    ReplyDelete
  3. COMELNYA DIA

    SINGGAH DAN FOLLOW BLOG SAHABAT

    https://belogs.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. Saya mendapat kad ATM yang sudah diprogramkan dan dikosongkan untuk mengeluarkan maksimum $ 400,000 BULAN, $ 20,000 setiap hari selama maksimum 4 BULAN. Saya sangat gembira dengan ini kerana saya mendapat saya minggu lepas dan saya telah menggunakannya untuk mendapatkan $ 140,000 sudah. CLIFFORD JACKSON Hacker memberikan kad hanya untuk membantu golongan miskin dan memerlukan walaupun ia menyalahi undang-undang tetapi ia adalah sesuatu yang baik dan dia tidak seperti penipuan lain berpura-pura mempunyai kad ATM kosong. Dan tiada siapa yang ditangkap ketika menggunakan kad itu. Dapatkan milik anda dari CLIFFORD JACKSON Hackers hari ini! Hanya hantar e-mel ke cliffordhackerspays@gmail.com.

    ReplyDelete