hai assalammualaikum

Bermain Sendiri - Setiap hari rutin sama akan ku buat. Penat tu takyah cakapla..kadang sambil buat kerja, terpaksa dukung dia. Sebab dia punya nak melekat tu kalau boleh macam gam..pergi mana-mana kena bawak dia..aduhh!!!.. Bila dah siap kerja nad, nad akan layan dia pulak..sampaila dia puas.

Tapi dia ni macam tak pernah puas, ajak je main..hahaha..last-last nad yang mengaku kalah...kadang tanpa sedar terlelap mata sebab terlalu penat. Macam semalam, sampai tak sedar nad. Mr mafia cakap dia dah main jauh sampai nak ke bahagian dapur. Main sendiri..mr mafia cakap buka. Main suka dia.


Tengokla ni..nad kadang dah penat suruh dia main sendiri mainan dia. Nanti dia layanla mainan dia sorang-sorang. Tak sangka pulak boleh terlepas main daripada tilam toto. Haishh bahaya sungguh. Memang tak boleh terlelap la lepas ni.. kena tahan dan tahan..haha



Tengok tu, main pampers dia la..pergi ke kipasla..haishh budak ni.. bahaya betul. Tak boleh dah suka-suka biarkan dia main sorang-sorang. Kenabagi dia tidur baru kita tidur.
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. bagilah dia adik..jehehehe x de lah main sorg2 lagi...eh

    ReplyDelete
  2. Baguih lah budak2 aktif.. kena wat mcm kandang nad selamat sikit.. ada jual benda tu mcm partition

    ReplyDelete
  3. Baguih lah budak2 aktif.. kena wat mcm kandang nad selamat sikit.. ada jual benda tu mcm partition

    ReplyDelete
  4. dah besar dah dia. tak sempat nk jumpa lagi kan

    ReplyDelete
  5. Kalau boleh jalan nanti, lagi penat tau hehhehee..

    ReplyDelete