hai assalammualaikum

Jangan Sentuh Pipi Saya!! - Bila disentuh je, mesti akan berubah muka. Dari diam, akan bertukar tak tentu arah. Sensitif sangat dia dengan pipi tu. Rimas kalau orang asyik pegang je...hahaha..Yela, siapa tak rimas kalau sentuh bukan lembut-lembut, tapi sentuh, sentuh geram ooo..hahaha..Nak buat macam mana, bukan orang lain geram, mommy dia pun geram..bertabahla nak..Orang memang fokus dekat pipi kau je. Gebus gebas sangat..sampai jatuh layut gitu..hahaha..macam mana orang tak sentuh..


Orang dewasa dah geram, apatah lagi kalau budak-budak. Lagi dasyat kalau balik kampung. Memang Fariza akan terus disergah oleh sepupu-sepupu dia. Fariza ni dah biasa main sorang-sorang dekat rumah Kuala lumpur ni, jadi bila balik kampung, memang ramaila sepupu-sepupu Fariza. Disebabkan jarang balik kampung, bila balik je, semua datang berpusu-pusu. Lepas tu terus pegang pipi dia..hahahha..


Ada sepupu Fariza ni, memang suka la letak tangan dia dekat pipi Fariza. Dah macam magnet..hahaha..Asal dekat je nak letak, asal dekat je nak letak..Perasan tak dalam gambar tu..hahaha..tengok tangan dia tu..tak lepas dekat pipi Fariza walaupun amik gambar. Dialah yang nad cakapkan..Budak ni dulu kecik, bulat je..pernah cerita pasal dia dalam blog masa dia kecik lagi..ada pernah nad buat entry bisul oh bisul..tu dia masa kecikla..haha..sekarang dah 4 tahun. Tahun depan dah nak masuk sekolah..hahhaa..


Dia masih pegang walaupun muka Fariza dah berubah..hahaha..budak ni mana paham bahasa..Asal dapat lepaskan rindu bolehla..hehee..diala yang paling banyak cakap.." cik diah tidur umah nenek ke".."cik diah balik mana".."Fariza tak tido sini ke".."Cik sham mana? keje ke"..hah!!..banyak la persoalan dia. Nad layankan jela..hehee..Salah seorang sepupu Fariza adik dia la, anak kakak sama baya Fariza..Sekolah sama la nanti..heehe


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

8 comments so far,Add yours

  1. Hehe.. Mmg geram tengok pipi dia.. Patut la jadi perhatian..

    ReplyDelete
  2. ya rabbi..tembamnya pipi !

    ReplyDelete
  3. alolo..cian fariza...bertabahla fariza,,:)

    ReplyDelete
  4. akak oun geram tgk gambar pipi fariza ni.

    ReplyDelete
  5. (VICK MARA LOAN FIRM SYARIKAT)
     
    Hello am Puan, merit harapan, pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami pada kadar faedah 2%. daripada
    USD $ 12,000 kepada $ 8,000,000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
    perlu loana2 yang
       yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    Dalam: (vickmara3@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang benar,
    Mrs: merit Hope
    E-mel: (vickmara3@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (vickmara3@gmail.com)

    ReplyDelete