hai assalammualaikum

Nano White Fresh Khas Untuk Kulit Berminyak- Bukan mudah nak cari produk penjagaan kulit wajah yang seusai dengan kulit nad ni, Terutama sekali bahagian yang paling penting iaitu bahagian wajah. Muka nad ni jenis berminyak dan berjerawat. Salah pakai produk, akan tumbuh jerawat. Jadi setiap kali cari produk kecantikan, nad akan utamakan produk yang khas untuk kulit berminyak dan anti jerawat.

Pastu nad ternampak satu produk ni, packaging dia comel je..berkartun-kartun packaging dia. Tengok macam menarik, baca kandungan pun elok. Apa lagi nad pun cubala.



Inilah dia produk Nano White Fresh. Produk Nanowhite tidak asing lagi kita dengar kan. Tapi ni pertama kali nad guna produk ni. Produk ni ada banyak jenis sebenarnya, tapi nad ambil tiga sahaja yang rasa sesuai untuk nad pakai. Antaranya
1) Nanowhite Fresh Foam Cleanser ( Mencuci ),
2) Nanowhite Fresh Miracle Mist 9 in 1
3) Nanowhite Fresh Dark Spot Corrector. (Merawat )

Nanowhite Fresh mempunyai tiga bahan utama iaitu Vitamin C , Tea Tree Oil dan Sea Algae untuk mencerahkan warna kulit, mengurangkan bintik-bintik hitam dan jerawat sambil mengekalkan kelembapan kulit. Ketiga-tiga bahan ni memang elok dan sesuai untuk mereka yang mempunyai kulit berminyak dan berjerawat.

Sekarang Nad kenalkan satu-satu produk Nanowhite Fresh ni mengikut langkah cara nak gunakannya. Oh nak bagitau, nad dah 3 minggu pakai produk ni..memang berkesan habis..seronok sangat..

1) Nanowhite Foam Cleanser ( Pencuci )



Langkah pertama mestilah cuci muka dahulu. Ni la dia pencuci muka Nanowhite Fresh. Nanowhite Foam Cleanser dapat membersihkan kulit dengan lebih mendalam, mengawal liang pori supaya muka kelihatan lebih segar, cerah dan sempurna. Cuci muka dengan lembut dan sekata supaya muka dapat dibersihkan dengan mendalam dan segala kekotoran dapat dihilangkan. Objektif kita dah hilangkan minyak di muka, jadi cara cuci tu mestilah betul kan. Cuci muka mestilah 3 kali sehari, iaitu waktu pagi, petang dan malam.
 Harga RM 15.90 ( 100 ML )

Cara penggunaan:
Basahkan muka dengan air. Picit sedikit di telapak tangan. Kemudian urut dengan lembut di muka sehingga berbuih di muka yang basah. Kemudian bilas dan elakkan terkena mata.


Masa nad cuci muka guna Nanowhite Fresh Foam Clenser ni, rasa best sangat sebab dia banyak buih walaupun picit sedikit. Dekat situ dah jimat dan boleh tahan beberapa bulan. Lepas basuh muka, muka jadi lembut dan segar. Muka tak rasa pedih pun. Tak mengelupas ok..sedap sangat bau dia..nyaman..best sangat..cubalah korang.

2) Nanowhite Fresh Miracle Mist 9 in 1




Langkah kedua ialah menyegarkan muka. Benda penting perlu ada dalam beg ok dan perlu dibawa kemana-mana. Kenapa penting?? Disebabkan cuaca panas kat Malaysia ni buat kulit nad jadi kering dan berminyak. Bestnya Nanowhite Fresh Miracle Mist ni dia dapat menyegarkan muka kita hanya dengan spray sahaja di muka. Bila spray, ia buatkan muka nad nampak segar dan bermaya.
Harga RM 20.50 ( 125 ML )

Cara penggunaan:
- Selepas muka dibersihkan, semburkan dibahagian seluruh muka dengan sama rata. Boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja.



Bestnya Nanowhite Fresh Miracle Mist ni ade 9 kelebihan..Woww memang teruja habis. Dengan 9 kelebihan tu dapatla buatkan wajah nad nampak segar, cerah dan sentiasa muda remaja. Spray ni boleh digunakan pada bila-bila masa sahaja. Tak kisahla masa tu korang mengantuk ke, panas ke, korang spray je dengan Nanowhite Fresh Miracle Mist ni. Lepas spray mesti terus segar dan terasa nyaman je.

3) Nanowhite Fresh Dark Spot Corrector.




Ok ni pulak Dark Spot Corrector. Apa Kegunaannya??.  Nama dia pun Corrector jadi dia mengurangkan bintik hitam dan jerawat yang hinggap dekat muka kita tu. Yela kadang kita nak hilangkan cepat, kita letak ubat dekat jerawat tu bagi kecut. Hah!! Ni la fungsi Dark Spot Corrector. Langkah ketiga selepas menggunakan spray tadi. Memang rasa geram je kan bila ada jerawat atau bintik hitam dekat muka. Geram je rasa. Nak picit je..tapi picit lagi memudaratkan, jadi nak lebih senang sapu je Nanowhite Drak Spot Corrector ni. Mesti kecut dan hilang kalau digunakan dengan kerap. Harga RM18.50 ( 15 ML )


 
Cara penggunaan:
Picit sedikit di jari, dan letakkan di jerawat atau bintik hitam yang muncul di muka. Pakai dua kali sehari , siang dan malam untuk keberkesanan yang maksimum.

Alhamdulillah, lepas nad pakai Nano White Drak Spot Corrector ni, jerawat makin hilang dan kecut. Dah susah nak singgah. Gel dia warna hijau tau, bau dia bau tea tree oil..tapi tak melekit dekat muka. Dia terus meresap dekat muka. Best.


Hah ni la cara nad atasi kulit berminyak..hanya tiga langkah sahaja. Memang berkesan dekat nad. Minyak dekat muka pun dah makin kurang, jerawat degil pun susah nak singgah dekat muka. Sebab tu orang tengok muka kita macam budak sekolah je..ahhaha..awet muda gitu..Jadi tak sia-sia kalau korang beli. Muka sentiasa segar je. Harga dia memang berpatutan ok. Murah dan jimat sebab penggunaannya boleh tahan sebulan, lagi jimat boleh tahan dua bulan..huhuh..

Sebenarnya nad pakai Nanowhite ni sebab nak menyertai Guardian Nanowhite Raya Contest. Caranya mudah sahaja, ambil gambar dengan produk Nanowhite sekreatif yang boleh. Jangan lupa simpan resit pembelian mana tau rezeki menang hadiah utama, tunjuk bukti resit tu semasa nak tebus hadiah...huhuhu..belum cuba belum tau kan..korang nak join pun boleh. Tekan link ni   http://bit.ly/29y5yfG 



















SHARE 15 comments

Add your comment

  1. comelnyee kak nad..nampak remajaa gituuu..hehe

    ReplyDelete
  2. Kak nina pun guna produk Nano. Tapi yang white tuu... best gak!

    ReplyDelete
  3. Wah..rasa mcm nk try je.sebelum ni guna safi

    ReplyDelete
  4. 3 langkah je ye? Memang senang nak jaga kalau macam ni kan ;)

    ReplyDelete
  5. wahhhhh.... senang je nk cantik hnya dgn 3 cara

    ReplyDelete
  6. Ooo pkai nanowhite fresh ..patutlaaa wajah nad nampak muda remaja gtuu..comel ..

    ReplyDelete
  7. Ooo pkai nanowhite fresh ..patutlaaa wajah nad nampak muda remaja gtuu..comel ..

    ReplyDelete
  8. Waaaa... Terus nampak mcam budak sekolah. Nampak muda berseri - seri.

    ReplyDelete
  9. Saya dan isteri antara pengguna tegar nano white nie.. memang best sangat2

    ReplyDelete
  10. Makin comel nad... kalau jalan dgn anak mesti org ingat adik dan kakak.. 😍😍😍😍

    ReplyDelete
  11. Makin comel nad... kalau jalan dgn anak mesti org ingat adik dan kakak.. 😍😍😍😍

    ReplyDelete
  12. hi selamat hari raya.. done follow u, follow me back ;)

    ReplyDelete
  13. sy baru nak try produk ni..kulit wajah memang berminyak. kawan pernah syorkan ni pada sy dan baru terbuka hati nak cuba hihi

    ReplyDelete
  14. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2