hai assalammualaikum

Gelagat Ibu Bapa Lawan Siapa Paling Cepat Memakaikan Baju Empat Orang Anaknya - Rakaman video pasangan yang menunjukan kemahiran keibubapaan mereka dengan menukar baju tidur untuk anak mereka – bayi kembar tiga dan seorang kanak-kanak. Kembar tiga tu, memang tak dapat bayangkan macam mana. Nad seorang ni pun dah tak terurus, ni pulak kembar tiga. Bila tengok video ni, memang respek habis, sebab dia pakaikan baju tu dekat atas tilam. Nampak tak macam mana dia handle anak-anak dia, supaya jangan jatuh.


Memang mengagumkan bagaimana seorang ibu dengan menunjukkan cara bagaimana dia membuat persediaan memakaikan baju kepada anak-anaknya.Membuatkan video ni best sebab si bapa pun turut serta..hehee..Bukan senang seorang bapa nak handle anak-anak ni.hehe..Tapi Si bapa mampu lakukan..


Kedua-dua video tersebut menunjukkan perbandingan kepantasan pasangan itu dalam menukar pakaian tidur untuk keempat-empat anak mereka.


Akhirnya Si Bapa nampaknya menang dalam ‘perang keluarga’ itu dengan rekod saat yang lebih pantas berbanding isterinya.

Layan la video ni..hehee..best giler..Kalaula nad ada kembar..aduhh..hehee
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours