hai assalammualaikum

Santai Di Restoran Jejantas Sungai Buloh - Sebelum ni tengok orang makan dekat RNR Jejantas Sungai Buloh ni. Kita dari dulu teringin, tapi takda siapa nak bawa. Macam mana la rupanya makan dekat atas jalan..hahaa.. Lepas kawin baru dapat pergi, tu pun lepas dapat anak..hahaha..Haritu lepas balik kenduri, singgahla RNR Sungai Buloh. Seumur hidup tak pernahla jejak, kesian kan..hahaha..Ni la pertama kali jejak dan makan dekat jejantas tu. Yela, mr mafia kesian dekat isteri dia ni, tak pernah singgah RNR jejantas sungai Buloh ni. Dah alang-alang lalu, jadi singgahlah. Sejak akhir-akhir ni, mr mafia pandaila nak buat something untuk isteri dia ni ha..hahaa..


Bila tengok, oo macam ni rupanya Restoran Jejantas dia. Dalam tu ada KFC, Burger King dan macam-macam lagi. Tak sempat nak amik gamabr semua apa yang ada dekat RNR Sungai Buloh tu. Kena datang lagi amik gambar semua..hahaha.. Nad sampai sana pun makan dekat KFC. AMsuk je dapat port yang memang elok la, betul-betul tengah jalan raya..huhuhu..

Nad memang jakun sikit..hahhaa.. Bila tak pernah cuba, sekali cuba tersengih memanjang. Mr mafia tengok pun ketawa je dengan gelagat nad..hahaa..nasib kita tak melompat-lompat..hahhaha..



Siap ajar anak "Fariza jom kira kereta "..walaupun budak tu tak tau apa-apa lagi. Yang dia tau makan, makan dan makan..hahaa..

Fariza; Waiter..nak order
Waiter: Ya, nak ape mem
Fariza: Saya nak tambah KFC lagi..nak air susu..nak nestum..nak nasi..
Pastu berlagak macam bos..haahaha


Ok mr mafia, lepas ni kita singgah lagi sayang, nak amik gambar semua, apa ada dekat situ..hahaha..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. mcm best jer tgk..
    x pnahh lagi lalu highway nie..
    hehehe
    kompom shark pun jakun bila sampai nnti

    ReplyDelete