hai assalammualaikum

Sambut Tahun Baru 2017 Di Menara Kuala Lumpur


Esok tinggal sehari je lagi kita nak meninggalkan tahun 2016, dan 2017 akan menyusul. Sekejap je masa berlalu, sekejap je dah nak masuk tahun baru. Hah esok, korang mesti ada yang nak sambut tahun baru kan. Ada banyak tempat nak sambut atau tak tau mana nak sambut. Apa kata pergi tempat tinggi yang boleh tengok kemeriahan sambutan tahun baru ni. Mana lagi KL Tower la, atau nama lainnya Menara Kuala Lumpur.

Yela nak lain dari yang lain sikit, selalu sambut tempat biasa je. Pelbagai aktiviti dilakukan dekat Kl tower termasuk midnight countdown, cocktail buffet, balloon release wishes, New Year Toast dan macam-macam lagi la..uitt bestnyaa...Part countdown dekat Kl Tower, boleh bayangkan menjerit dari tempat tinggi..hhehee. Ada pulak balloon release wishes, wahh mesti banyak belon terbang nanti.


Ada juga tawaran istimewa yang dibuat tapi dah habis sebab kena register sebelum 23 December...Tawaran tersebuat ialah Pakej Pelantar Pemandangan, hanya RM78 untuk dewasa dan RM63 untuk kanak-kanak. Pakej ni termasuk tiket ke Pelantar pemandangan, dapat gambar cenderahati secara percuma bersaiz 6R dan pek parti. Murah weiii..bestnyaaa..

Untuk tawaran Sky Deck pula hanya RM198. Pakej termasuk tiket ke Sky Deck, cocktail buffet, New year toast, percuma t-shirt glow in the dark 2017 bagi 100 pelanggan pertama. Tapi dah tutuppp..kalau nak pergi kena bayar yang normal punya..

Korang yang nak sambut bawa-bawalah keluarga, orang tersayang, kawan dekat sini. New Year's Eve 2017 Countdown Celebration di KL Tower. Sambut waktu malam, memang cantik sangat, dengan pemandangan 360 darjah, nampak lampu-lampu. Lagi best dapat tengok bunga api dari situ..wahh!!!..

Korang yang nak sambut boleh hubungi talian 03-20205444 dan layari website www.menarakl.com.my atau facebook www.facebook.com/officialmenarakl.

Sekarang nad dekat kampung, kalau dekat kl lama dah ajak mr mafia..



SHARE 3 comments

Add your comment

  1. uishh..best gilaaa....sayang tak ada kat kl..sedang memimirkan kan mane nak countdown..count down kat dalam rumah jela..haha

    ReplyDelete
  2. TESTIMONI CARA Saya DITERIMA PINJAMAN MY

    Hello semua orang, saya tahu bahawa yang tidak sopan bagi saya untuk menghantar kira-kira saya
    pengalaman yang sangat baik dengan agensi pinjaman ini dalam talian tetapi saya merasakan bahawa mereka
    terbaik untuk membiarkan orang lain tahu di mana dan bagaimana anda mendapat kejayaan kewangan anda
    dari terutamanya apabila kita mempunyai banyak seluruh agensi-agensi pinjaman yang palsu dalam talian
    menyamar menjadi legit, saya jennifer dengan nama, awal tahun ini, saya telah menghadapi
    krisis kewangan, .my perniagaan susut bahawa saya terpaksa menjual kereta saya dan tanah saya jadi saya boleh
    membayar pekerja saya dan mengimbangi bil saya sehingga satu hari, i adalah semakan sibuk
    Iklan dalam talian dan saya mendapati syarikat dan saya memutuskan untuk cuba jika kejayaan akan
    keluar dari kesusahan-Ku, i tidak mempercayai ia kerana saya telah
    diberitahu oleh kawan-kawan saya bahawa semua pemberi pinjaman pinjaman dalam talian adalah penipuan, saya mengambil keputusan untuk mengambil
    langkah berani dan saya diberitahu oleh syarikat yang i akan menerima pinjaman saya di 24
    jam dengan kadar faedah 2%, ia semua suka impian untuk saya seperti dalam 12-24 jam akan datang, saya telah menerima
    pinjaman saya daripada Encik PATRICK hari ini i am seorang lelaki kerana akhirnya impian saya menjadi melalui, i mengimbangi saya
    bil, meningkat ladang dan kepalaku telah disimpan di atas air i amat gembira dan
    i Nasihat semua orang di antara kamu yang kewangan lemas kenalan
    (PATRICKLOANS15@GMAIL.COM) Patrick
    Pinjaman Ltd, adalah sebuah syarikat pinjaman yang diperakui dan dipercayai dan anda akan memberi keterangan.
     Semua terima kasih kepada Encik Patrick
    PINJAMAN LTD sekali lagi menghubungi melalui e-mel ini (patrickloans15@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. WE OFFER LOAN FINANCIAL ASSISTANCE FOR EVERYONE APPLY NOW
    Do you need a Loan?
    Are you looking for Finance?
    Are you looking for a Loan to enlarge your business?
    I think you have come to the right place.
    We offer Loans at low interest rate.
    Interested people should please contact us on
    For immediate response to your application, Kindly
    reply to this emails below only.
    Whats app +918256953815
    firstfinance000@gmail.com
    Please, do provide us with the Following information if interested.

    1) Full Name:………
    2) Gender:………
    3) Loan Amount Needed:………
    4) Loan Duration:………
    5) Country:………
    6) Home Address:………
    7) Mobile Number:………
    8)Monthly Income:…………………
    9)Occupation:………………………
    )Which site did you here about us…………………

    Thanks and Best Regards.
    firstfinance000@gmail.com
    +918256953815

    ReplyDelete

© Ceritera Si Gadis Biru · THEME BY WATDESIGNEXPRESS
#toc 2