hai assalammualaikum

Persembahan Artis Kalam Sup Di Kenduri Kawin

Teringat waktu pertama kali jumpa Kalam ni, masa pertama kali dating berjumpa dengan mr mafia. Korang nak tau, perjumpaan pertama kali di Midvalley, yang tegur nad, si Kalam ni la. Bukan mr mafia. Ingatkan Kalam ni mr mafia, tapi lepas tu dia tunjuk mr mafia sebenar..hahhaa..adoii suami kita waktu tu pemalu habis. Ada ke patut, dia yang nak jumpa kita, orang lain tegur..hhhaha..Dari pertemuan tula, kita terpinga-pinga juga, siapa dia ni. Lama-lama baru terfikir, oh dia ni ke penyanyi kumpulan SUP tu..ok..hahha..

Dia la saksi kitaorang bercinta sampaila kitaorang kawin. Tapi sayang masa kitaorang kawin dia tak datang..huhuhu..Lepas tu sampai ada anak. Kalam ni kerap datang rumah sebab kerja sama dengan mr mafia. Fariza pun dah biasa dengan uncle Kalam ni. Tapi ade mood dia, masih malu-malu gitu dengan uncle Kalam, kalau mood ok, dia bantai kacau uncle Kalam dia buat kerja. Kalam ni dah macam bapak angkat Fariza. Dari kecik sampaila budak ni besar.

Nad pernah cerita  rupanya..nah baca ni, http://miszrockers.blogspot.my/2016/02/bila-uncle-kalam-layan-fariza-puteri.html?m=1

Haritu, Kalam bekerja dengan mr mafia, ambil video perkahwinan sepupu. Nad memang tak bagitau sepupu, yang Kalam ni akan ambil video, tapi dia tau juga..hahha. Malas nak kepoh-kepoh, yang penting video kawin jalan. Tapi tak sangka, Kalam dikenali dekat kenduri kawin sepupu tu. Nad rasa, masa tu takda siapa tau, sampaila dj bagitau artis akan buat persembahan iaitu Kalam dari kumpulan SUP. Gitula gamaknya..


Masa dekat kenduri kawin sepupu, Kalam buat aksi silat dia. Biasalah, sebelum duduk bersanding akan ada persembahan silat. Seronok bila ada silat-silat ni. Kalam ni memang ada belajar silat, sebab pernah bawak mr mafia pergi belajar silat. Ada gambar dia nad tengok. Sekali dia buka langkah.gitu kau..baru sikit..belum langkah besar..heheh


Lepas tu Dj mintak dia nyanyi. Nad pun tak pernah dengar dia nyanyi, dekat kenduri kawin tu la pertama kali dengar Kalam nyanyi..haaha. Masih sedap lagi nyanyian dia. Suara dia pun sedap lagi..Dia nyanyikan lagu dia sendiri la..Habis semua orang kat situ terpegun..eh yeke..hahahhaa..


Video persembahan silat dan nyanyian dari Kalam.




Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

17 comments so far,Add yours

  1. Ni link kawin tu...ade video sekali.. http://miszrockers.blogspot.my/2017/01/tahniah-sepupu-sepermainan-selamat.html?m=1

    Dekat youtube kita ade

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kadih nadia.
      Ini baru dikatakan blogger sejati.
      Love it.

      Delete
  2. Adakah anda memerlukan pinjaman? Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Cik Irene Fernandez, pemberi pinjaman pinjaman peribadi adalah untuk membuka peluang kewangan untuk sesiapa yang memerlukan bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar faedah 2% untuk individu, syarikat dan perniagaan dengan terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel: (irenegironfernandez@gmail.com)

    ReplyDelete
  3. Hello Semua orang
    syarikat IRENE FERNANDEZ Pinjaman kembali di sini dan kini memberi pinjaman untuk semua jenis aktiviti pada tahun 2017 dan pinjaman ini untuk memulakan tahun baru. Anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank dan agensi kewangan yang lain? Anda memerlukan penyatuan atau gadai janji pinjaman?
    Kami berada di sini untuk memberi semua masalah kewangan anda, kami meminjam wang kepada orang yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil-bil, dan untuk melabur dalam perniagaan pada kadar faedah yang rendah sebanyak 2%. julat pinjaman kami dari 20,000 Ringgit 50, 000,000.00, Ringgit juga kita meminjam dalam dolar, Rupiah dan mana-mana mata wang lain pilihan anda.

    Hubungi kami hari ini melalui e-mel; (irenegironfernandez@gmail.com) untuk memohon.

    ReplyDelete
  4. Hello, Adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan? Adakah anda dalam mana-mana
    tekanan saya membiayai atau memerlukan dana untuk memulakan anda sendiri
    perniagaan? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk menyelesaikan hutang anda atau membayar
    bil-bil anda? Adakah anda mempunyai skor kredit yang rendah dan mempunyai
    kesukaran mendapatkan pinjaman daripada bank-bank tempatan dan lain-lain
    institusi kewangan? Saya ingin memaklumkan kepada anda bahawa tawaran pinjaman
    pada kadar faedah yang rendah 2%, jika anda berminat untuk mendapatkan
    pinjaman daripada kami, sila hubungi kami melalui e-mel: (AUGSTINEJUNIO@GMAIL.COM)

    ReplyDelete
  5. Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Kami menawarkan pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada mana-mana jumlah yang diperlukan, di mana-mana destinasi, untuk perniagaan, syarikat, firma dan matlamat peribadi dalam terma difahami jelas dan syarat kini melalui e-mel kami: (susannahstearns@gmail.com)

    ReplyDelete
  6. Adakah anda memerlukan pinjaman? telah bank menafikan anda pinjaman, kami berada di sini untuk membantu anda dari segi kewangan, untuk mendapatkan pinjaman segera anda apa-apa amaun di mana-mana destinasi. kebahagiaan anda adalah keutamaan kami. kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut sila hubungi kami melalui e-mel (legitloanfirm322@gmail.com)

    ReplyDelete
  7. (MERIT HOPE LOAN FIRM SYARIKAT)
     
    Hello saya sedang Puan, kejayaan lfeoma, pemberi pinjaman pinjaman sah dan boleh dipercayai untuk pinjaman
    dalam terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami pada kadar faedah 2%. daripada
    USD $ 12,000 kepada $ 8000000, euro dan pound sahaja. Saya memberi pinjaman perniagaan,
    pinjaman peribadi, pinjaman pelajar, pinjaman kereta dan pinjaman untuk membayar bil-bil. jika awak
    perlu loana yang
       yang anda perlu lakukan adalah untuk anda untuk menghubungi saya secara langsung
    In: (merithope6@gmail.com)
    Tuhan merahmati kamu.
    Yang ikhlas,
    Puan: merit Hope
    E-mel: (merithope6@gmail.com)

    Nota: Semua jawapan hendaklah dihantar kepada: (merithope6@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Adakah anda fikir untuk mendapatkan pinjaman? Anda serius yang memerlukan pinjaman segera untuk memulakan perniagaan anda sendiri? Adakah anda dalam hutang? Ini adalah peluang anda untuk mencapai keinginan anda, kami memberi pinjaman peribadi, pinjaman perniagaan dan pinjaman korporat dan semua jenis pinjaman dengan faedah 2% untuk maklumat lanjut hubungi kami melalui e-mel (CindyMoore8182@gmail.com)

    ReplyDelete
  9. Hello, ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Encik Fedrick POWER, pemberi pinjaman swasta telah membuka peluang kewangan untuk semua yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Adakah anda memerlukan pinjaman? Adakah anda memerlukan pinjaman untuk membayar hutang anda atau membiayai projek anda? Adakah ia telah ditolak oleh bank-bank dan agensi kewangan yang lain? Cuma perlu, kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda. Kami menawarkan pinjaman cepat dan boleh dipercayai pada kadar faedah 2% kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat tanpa mengira kewarganegaraan pelanggan. terma-terma dan syarat-syarat kami dan jelas dan sangat mudah difahami. Tiada pemeriksaan kredit diperlukan, 100% dijamin. Hantarkan e-mel kepada:
      (Fedrickpowerloanfirm926@gmail.com)

    ReplyDelete
  10. Kami menawarkan penyelesaian yang tepat untuk keperluan kewangan anda. Kami memisahkan diri kita dengan para peminjam yang lain kerana kami percaya dalam perkhidmatan pelanggan, dan kita ditinggalkan Sehingga anda mencapai keputusan yang dikehendaki. Secara umum kami menawarkan pinjaman gadai janji, pinjaman untuk kereta, pinjaman hotel, pinjaman komersial, pinjaman pembinaan, pinjaman perniagaan, pinjaman perniagaan dan pinjaman yang tidak baik, dan lain-lain E-mel: georgbush1990@gmail.com

    George Bush

    ReplyDelete
  11. Kami bersedia untuk membantu orang yang memerlukan pinjaman pada kadar faedah yang rendah.

    Saya Karen Mark, wang pemberi pinjaman swasta, adakah anda dalam hutang? Anda memerlukan rangsangan kewangan? Saya telah didaftarkan dan diluluskan syarikat pinjaman oleh kerajaan Amerika untuk mengawal institusi kewangan. Saya memberi pinjaman kepada tempatan dan antarabangsa untuk semua mereka yang memerlukan pinjaman, dan boleh membayar balik pinjaman, pada kadar 2%. Saya memberi pinjaman melalui pemindahan akaun atau cek bank. Ia tidak memerlukan banyak daripada kertas kerja. Anda boleh menghubungi kami melalui E-mel: karenmarkfinancialloancompany@gmail.com
    Kami akan memberikan anda kami yang terbaik.

    ReplyDelete