hai assalammualaikum

Shooting Selamat Pagi Malaysia TV1 - Sehari sebelum shooting nad dapat whatsup dari seorang staff ni, cakap sudi . Mau tak terkejut, sebabnya nak shooting esok hari...hahaha..tu pun buka whatsup dalam pukul 2 petang. Swbab telefon satu lagi tengah cas. Balas whastup dia, cakap setuju, nasib baik dia cakap ok..hahhaha..

Masa tu nad tanya la apa kene buat. Kene temuramah ke apa??..live ke??..Dia cakap tak, rakaman je..fuh nasib dah ade pengalaman rakaman ..hehe..Dia cakap nad akan jadi model gayakan baju Feedmilk. Kena tukar-tukar baju..okla macam tu..

Mak-mak dengan suami pun ada

Esoknya pergi dekat tempatnya dekat Shah Alam Alam Avenue 2. Lokasi shooting di Feedmilk. Rupanya bukan nad seorang je, ramai lagi ibu-ibu yang ada untuk shooting ni. Shooting ni berkenaan baju Feedmilk. Takdelah nad gugup sangat bila ramai-ramai ni kan...hahhaa..

Temuramah seorang ibu tentang pakaian feedmilk

Model kami berdua..hahaa..

Nad ingat nad kena temuramah, tapi tak..hah!! Lagi bernasib baik..hahaha..ibu lain yang kena temuramah. Nad jadi model je..kihkihkih..Boleh tahan juga, kena tukar baju tu, baju ni..Baju Feedmilk memang cantik dan selesa. Nad dah terpegun tengok. Baju Feedmilk ni baju untuk ibu menyusukan anak..hehee..

Pengasas Feedmilk

Ni la dia pengasas Feedmilk, Puan Anis Syuhada. Manis je orangnya..lembut, cantik pulak tu.

Alahai anak kita..kacau je

Tengok-tengok juga baju..pandai naa

Adoii suka buat perangai..hahaa

Fariza, suka benar ada ramai kawan, tapi tetap nak interframe jugak...mana-mana ada dia..hahaha..

Ni la ibu-ibu yang menjayakan shooting..hehe..semua breasfeeding..

Rezeki untuk tahun ni dapat masuk TV1 pulak..Korang jangan lupa tengok ye. Rancangan Selamat Pagi Malaysia, TV1 jam 8 pagi...hehehe...
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

11 comments so far,Add yours

  1. hehe, seronok tengok semua,

    IQ pun suka baju feedmilk ni tapi tak ada rezeki nak bf anak IQ...huhu

    ReplyDelete
  2. Cantik-cantik la baju dia tapi hakak sudah tidak memerlukannya lagi ahaks *wink* Memang sesuai dia amek nad, orgnya cantik. Kalau hakak konpem tadak baju yang muat harhar! Jemput Singgah: JJCM: Restoran Nasi Arab Taif

    ReplyDelete
  3. tahniah...zaman akk dh berlalu..hehehe

    ReplyDelete
  4. Wahhhh bestlah dapat masuk tv! hehe tahniahhh.

    ReplyDelete
  5. Bestnya nad. Rezeki ye. Kita suka bju2 feedmilk. Ada 2 dh. Ingt nk tmbh lg,stok jubah tu. Hrga dia x mmpu. 😥😥

    ReplyDelete
  6. wahhh bestnyaa. masuk tv dah. hihi. btw cantik lah pengasas dia, muda lagi ya

    ReplyDelete
  7. Wahh masuk tv dah. Tahniah 😄

    ReplyDelete
  8. tahniah kak. lepas ni takde la kekok lagi bila buat rakaman tv.

    ReplyDelete