hai assalammualaikum

Hari ahad semalam, Nad dan adik beradik lain merancang untuk membuat kejutan bagi harijadi mak. Kitaorang satu keluarga memang suka buat kejutan tapi tak pernah la menjadi..hahha..tapi kali ini harap-harap menjadi sebab perancangan kitaorang berjalan dengan lancar..huhu..Perancangan di mana Nad dan Mr Jejaka Mafia pergi dahulu ke tempat yang dituju. Memilih menu untuk tatapan semua. Abang dengan adik beradik lain bertolak dengan mak dan ayah. Sampai disana mak tersenyum riang tapi mak tak tahu ade kek untuknya.

Bahagian kek adalah tugas kakak nad. Dialah yang beli kek special untuk mak. Dia datang lewat sikit sebab nak buat kejutan. Sampai je dia kat tempat yang dituju, diaorang pasang lilin dan lalu belkang mak dan kitaorang semua nyanyi..hahha..mak terkejut dan tersenyum riang..seronok bila tengok mak tersenyum. Mak tersenyum sebab anak-anaknya sanggup buat macam ni..hehe (yeke.)..yang penting mak gembira..oh lupa harijadi mak ni sama dengan anak buah nad Nasrullah..7.11.2013...gambar bergerak la pulak..tunggu kamera cantik la nanti..

Nak tau kitaorang makan kat mana..tunggu..menu apa..tungguu..haha..tapi nad tau korang mesti dah tau kat mana tempat tu..haahaha..tapi takpela..tunggu jele..hehe..daaa

Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

0 comments so far,add yours