hai assalammualaikum


Coklat Delicia Gardenia - Sedapp!!!.. serius sedap!!.. sampai jilat ibu jari..hahhaa..takkan tinggalkan sikit pun..kalau dah namanya coklat, memang sukala..bukan budak sahaja..mak budak pun suka. Nak kenalkan satu produk daripada gardenia iaitu Delicia Milky Chocolate Spread.


Nad tau pasal coklat ni masa datang rumah kakak. Dia selalu beli jem untuk sapu roti. Pastu nad pulak jenis suka makan dekat rumah dia kalau lapar datang..hahha..mulala geledah kat dapur apa yang ada. Pastu dia keluarkan jem coklat Delicia tu. Nad pun sapula dekat roti..sedapp sangat.

Dia cakap coklat jem ni susah nak dapat..sebab coklat kan..sedap pulak tu..mesti cepat habis. Dahla masa tu nad mengandung..ngidam lagi coklat ni. Tapi nasib baik ada jual dekat NSK. Apa lagi beli la..

Dah beli kene simpan..hahah..kalau tak budak-budak pergi habiskan..kang yang membelinya dapat makan sikit. Bila makan coklat ni dengan roti, memang tak puas makan satu je..mesti nak lagi..dan lagi..dan lagi..kalau boleh habis roti tu untuk sehari..hahah..dahla guna roti gardenia..jem coklat pun daripada gardenia..urmm nyum..nyum..



Tengokla budak ni..sapu roti sampai tak hingat..kalau diaorang yang sapu sendiri memang banyak la bubuh..habis jem coklat tu. Sebab tu nad kalau beli terus simpan tempat yang sukar dijumpai..hahhaa..ni sebab dah nak habis..bagi jela dia..hahaha..


Harga Coklat Delicia ni tak mahal. Nad beli RM6.80 tak silap..lupa pulak..dia ada dua jenis..satu coklat sahaja, satu lagi coklat dengan kacang. Yang coklat dengan kacang mahal sikit RM8 lebih..


Cubala,..mana tau boleh jadikan dia sebagai pengganti nutella yang mahal tu..eh ke sama harga..hahaha..


Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

2 comments so far,Add yours

  1. mcm menarik..nutella belas hinggit rasenye..huhu

    ReplyDelete