hai assalammualaikum


Bila Dengan Daddy, Perangai Baik - Dah lama nad perati Fariza ni. Bila nad tegur, marah banyak kali pun mesti dia akan buat lagi, buat lagi dan buat lagi. Takkan dengar pun!!! Makin dia suka buat adalah. Kadang letih betul nak bebel dekat budak kecik ni. Mungkin orang cakap, " memangla dia tak dengar, sebab dia tak paham lagi, masih kecik kan ".. yup yang tu nad akui, tapi berbeza dengan daddy dia..


Bila nad tengok Fariza dengan daddy dia, Ya Allah elok sangat perangai. Serius, betul nad cakap. Kalau dengan nad, duduk dekat mesti dia nak merayau ke mana-mana. Tapi asalkan depan mata dia. Tapi bila dengan daddy dia, stedy je duduk, main-mainan dia. Duduk elok sebelah daddy dia. Dari nad masak, mandi, relaks je duduk dengan daddy dia. Tak merayau pun.

Lagi satu, bila dia main kipas, daddy jerit sikit, dia takkan pegang dah lepas tu. Dengar weii!!!.. tapi dengan nad, ermm..memang takdenya la..Gitu suara daddy, aura daddy.

Agaknya kita dulu pun macam tu erk. Sebab seorang lelaki ni garang dan tegas sampai dengar cakap..hahaha..Okla dia didik anak dari kecik. Bak kata mr mafia " ajar anak dari sekarang, biar dia paham, kalau nak ajar masa dah besar memang takkan dengar cakap ".. tu orang laki. Nad orang perempuan memang lembut hati..hahaha..k bye..
Share To:

Nadia Johari

Post A Comment:

6 comments so far,Add yours

  1. ahahhahah mommy suka bebel,daddy cakap sekali je ngan garang hahahah...

    ReplyDelete
  2. sulung gegirl biasa mmg rapat ke daddy...zafirah gitu la..sikit² papa..tido pn bwh ketiak papa...haha

    ReplyDelete
  3. Caption tu sessuai betul dengan gambarnya hiks!

    ReplyDelete